מאיפה הקולות של שקד ומי לא מגלה אחריות לגוש | הפרשן אבי בלום

אייל ראובן No Comments on מאיפה הקולות של שקד ומי לא מגלה אחריות לגוש | הפרשן אבי בלום

הפרשן ועוה"ד אבי בלום במהדורת הבוקר: "ש"ס חותרת לדו ספרתי ואני חושב שיש לה סיכוי טוב. יהדות התורה תספק בשבעה. ראוי שיהיה שיתוף פעולה. כיום השת"פ הוא רק בין אגודה לש"ס. בדגל לא ששים לשתף פעולה. יש דם רע בין גפני לדרעי"

צילום: קול חי
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שישה ימים לבחירות: הפרשן ועוה"ד אבי בלום אומר בשיחה עם בצלאל ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי), כי בימים האחרונים נראה ששקד לוקחת יותר קולות מהימין. "זה נראה שכביכול שקד באה לחבל לימין. אולי מישהו עומד מאחוריה. אין הסבר אחר לתופעה", אמר בלום. "יש אנשים בציונות הדתית שקשה להם להצביע לבן גביר וסמוטריץ' ואולי יתלבטו בינה למחנה הממלכתי. עכשיו זה נראה שהיא לוקחת יותר קולות מימין".

בלום מתח ביקורת על מהלכיו של סמוטריץ': "למשל כל הסיפור של הרפורמה במערכת המשפט ולהציג אותה עכשיו לא תורם כלום, זה רק מבריח מצביעים מסוימים. כשאתה מסתכל מי מגלה אחריות לגוש, אתה לא רואה את זה אצל סמוטריץ ובן גביר ולא אצל איילת שקד. בש"ס ויהדות התורה לא יורים בתוך הנגמש. ציפיתי מסמוטריץ' ליותר.

"השאיפה של סמוטריץ ובן גביר לקבל יותר מנדטים מגנץ כדי שנתניהו לא יוכל להשאיר אותם בחוץ", מוסיף בלום. "בתחתית הרשימה של בן גביר אלה הכי בעייתיים, כי אלה אנשים שאתה לא מכיר אפילו".

עוד אמר בלום: "ש"ס חותרת לדו ספרתי ואני חושב שיש לה סיכוי טוב. יהדות התורה תספק בשבעה. ראוי שיהיה שיתוף פעולה. כיום השת"פ הוא רק בין אגודה לש"ס. בדגל לא ששים לשתף פעולה. יש דם רע בין גפני לדרעי".



0 תגובות